16 Ιουλίου 2014: Ολοκληρώθηκε η πρώτη συνάντηση του Γιώργου Σπάρη και Λορέντζου Χαζάπη εκ μέρους της ΟΕ και του κ. Ανδρέα Παχατουρίδη, Δημάρχου Περιστερίου. Φαίνεται ότι το Δημοτικό Συμβούλιο θα δώσει την άδειά του στην ΟΕ να πραγματοποιήσει τη NOTOS 2015 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου τον Νοέμβριο του 2015.

